Over ons

Maak kennis met ons
Met beiden meer dan 20 jaar ervaring in het HR-vak weten wij als geen ander hoe wij organisaties kunnen ondersteunen met maatwerkoplossingen en hoogwaardige HR-expertise. Na jarenlang zelf als HR-interimmer in diverse rollen en sectoren te hebben gewerkt bundelen wij onze krachten om organisaties te versterken door de inzet van interim HR-professionals en projectleiders die zich onderscheiden door strategisch inzicht en diepgaande veranderkundige expertise. Wij geloven dat de sleutel tot duurzame groei en ontwikkeling ligt in de kwaliteit van mensen die de verbinding weten te maken tussen de organisatiestrategie, de HR-strategie en de dagelijkse operatie. Onze interim professionals ondersteunen organisaties bij het realiseren van hun doelstellingen door veranderingen effectief te begeleiden en duurzame verbeteringen door te voeren.
Wij streven ernaar dé betrouwbare partner te zijn voor organisaties die tijdelijk hoogwaardige HR-expertise nodig hebben. Onze kracht? Diepgaande HR-kennis, oprechte betrokkenheid en een maatwerkbenadering die écht werkt.

Anne-Britt van der Hoeven
Anne-Britt heeft ruim 20 jaar ervaring als Senior HR-adviseur en projectleider. Ze is expert in het strategisch begeleiden van verandertrajecten binnen complexe organisaties. Met haar brede kennis, resultaatgerichte aanpak en oog voor mensen brengt ze structuur en focus, zonder de details uit het oog te verliezen. Haar energie en warme persoonlijkheid maken samenwerken met haar effectief én prettig. Zij is een echte aanwinst voor elke opdrachtgever.

Irene de Jonker
Irene begon haar carrière als HR-consultant en maakte al snel de overstap naar zelfstandig ondernemerschap. Met meer dan 20 jaar ervaring in diverse sectoren heeft zij zich ontwikkeld tot een veelzijdige HR-professional en organisatieadviseur. Zij vertaalt complexe vraagstukken naar praktische oplossingen en is met haar aanstekelijke enthousiasme en sterke inhoudelijke expertise een inspirerende aanjager van verandering.